Ajankohtaista
Kuntarekryn uutena digimainonnan kanavana Sanoman digimediat
Kuntarekryn kautta saa tilattua yksittäiselle työpaikalle, useamman paikan rekrytointeihin tai organisaation tunnettuuden kasvattamiseen kohdennettua lisänäkyvyyttä, jotta asiakkaamme saavat tavoitettua entistä tehokkaammin haluttua kohdeyleisöä. Sosiaalisen median ja digitaalisten kanavien, kuten Facebookin, Instagramin, LinkedInin, Twitterin ja Tiktokin sekä Googlen lisäksi olemme saaneet kanavavalikoimaamme Sanoman digimediat. Näin voimme taata asiakkaillemme entistä paremman näkyvyyden digitaalisissa kanavissa koko maan laajuisesti, maantieteellisten kohdennusten mukaan tai kohderyhmän kiinnostuksen mukaan.
Missä medioissa mainos näkyy
Sanoman rekrymainokset näkyvät Sanoman laajassa verkostossa. Verkostosta löytyy suomalaisille tuttuja sivustoja, jotka ovat luotettavia, sillä Sanoma takaa verkostolleen luotettavan mainosympäristön. Sanoman mainosverkosto tavoittaa viikoittain 90 % suomalaisista. Tätä kautta voidaan tavoittaa hyvin eri alojen osaajia sekä myös passiivisia työnhakijoita.
Sanoman verkostoon kuuluu laajasti eri kanavia, jotka tavoittavat hyvin eri kohderyhmiä. Mainokset näkyvät Sanoman digimedioissa, kuten Helsingin Sanomissa, Ilta-Sanomissa, Aamulehdessä ja Satakunnan Kansassa. Lisäksi mukana on useita alueellisia sivustoja, kuten nokianuutiset.fi, rannikkoseutu.fi ja sydansatakunta.fi. Tämä takaa kustannustehokkaan rekrymainonnan tarpeen mukaan myös alueellisesti. Kohdennukset voidaan tehdä siis alueen, kiinnostuksen ja kontekstin mukaan. Mahdollisuus on myös kohdentaa tiettyyn mediaan, kuten Satakunnan kansaan tai Aamulehteen. Kohdennukset katsotaan aina asiakkaan toiveiden ja mainoksen tavoitteiden mukaisesti.
Kiinnostuitko?
Mikäli kiinnostuit kokeilemaan Sanoman digimedioita rekrymarkkinoinnin kampanjassasi, niin ole meihin yhteydessä ja suunnitellaan juuri teille sopiva kokonaisuus hyödyntäen Sanoman mahdollisuuksia. Kampanjassa voidaan käyttää samalla myös muita kanavia, kuten esimerkiksi Facebookia ja LinkedInia.